בלוג המומחים של WPWIZ

הדרך הזולה ביותר לשיווק העסק

בעבר עסק שהיה מעוניין לפרסם את שרותיו, לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולצרף לקוחות חדשים, היה עושה זאת באמצעות הדואר. שולחים עלון מבצעים, ברכה בחגים או כל מידע אחר שיקבע אותנו כעסק בזכרונו של הלקוח. בעצם תמיד הייתה הכרה בחשיבות שמירת הקשר עם הלקוחות ופרסום של כל מה שקיים ומתחדש בחברה.

איך זה עובד היום ?
מה מחליף את הדוור שהיה עושה עבורנו את השרות הזה ?

התשובה הינה דיוור אישי וניוזלטרים
משודרג יותר, פשוט יותר, זול יותר והרבה יותר אטרקטיבי.

 

מהו זה בכלל דיוור אישי ?

דיוור אישי הוא בעצם ממש כמו הדואר של פעם רק שהכל מתרחש במחשב ונקרא דואר אלקטרוני.
מדובר על שליחת מיילים מתוזמנים אישיים לתיבת המייל של לקוחות העסק, שכוללים מידע על פעילות החברה, עדכונים, מבצעים ובעצם כל דבר שמעוניינים לקדם.
מעבר להיותו כלי פרסומי ושיווקי יעיל וממוקד,הוא משמש גם כאמצעי לשימור לקוחות.

מהם ניוזלטרים ?

ניוזלטרים (אגרת מדע) הם שדרוג של דיוור אישי –  הם בעצם דפים מעוצבים עם תכנים פרסומיים שנשלחים לרוב באמצעות תוכנה לדיוור של דואר אלקטרוני.
התכנים בניוזלטר כמובן הינם תכנים שרלוונטים למוצר או לשרות אותו משווק העסק.

איך עובדים עם זה ?

 

  • בוחרים את אחת מהתוכנות הקיימות היום בשוק (קיימות תוכנות חנמיות לחלוטין שעושות את העבודה מצויין וכאלה שעולות כסף אבל גם כאן מדובר בסכומים לא גבוהים שלחלוטין שווים את ההשקעה).
  • מכניסים לרשימה בתוכנה, שנקראת רשימת תפוצה, את כל המיילים של הלקוחות הקיימים שלנו, וכמובן כאלה שיצטרפו בעתיד.
  • כותבים מייל או מעצבים ניוזלטר עם התכנים שאותם רוצים לפרסם  (גם כאן ניתן לעצב לבד בפשטות או להעזר באיש מקצוע)
  • בוחרים למי רוצים לשלוח  מרשימת הלקוחות (או לכולם או לחתך שנקבע בהתאם לתוכן אותו שולחים).
  • לוחצים על שליחה ובעצם סיימנו את התהליך. תוך כמה שניות המייל מגיע לכל הלקוחות שבחרנו לשלוח אליהם.

למה כדאי לי בתור עסק להשתמש בשרות הזה ?

 

דיוור לרשימות תפוצה הם הדרך הזולה ביותר לשיווק העסק

יש לנו שליטה מלאה בהחלטה למי לשלוח מה בעצם שיווק ממוקד שמאפשר התייחסות אישית לכל לקוח ולקוח ולשלוח לו רק דברים שמעניינים אותו וכך לזכות לתוצאות בתוך זמן קצר.

מאפשר קשר רציף עם לקוחות החברה הקיימים ולהגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים חדשים. דרך מושלמת להגברת התודעה של המותג במוחם של אנשים והם אט אט יתחילו להתעניין במוצרים אותם אנחנו מספקים.

בתוכנות של היום קיימת אופציה לביצוע מעקב אחרי המיילים ששלחנו ולראות מה התוצאות שהפיק כל מייל מבחינת כניסה למייל ומכירות וכך לבחון את התוצאות והיעילות של המסר השיווקי

שיטת שיווק זו אינה אגרסיבית ולכן אינה יוצרת התנגדות בקרב הלקוחות. הלקוח יכול לבחור אם להיכנס למייל או לא. יותר מזה, היום גם יכול לקבוע לאן הוא רוצה שהמייל יגיע בתיבת הדואר. הוא גם יכול בכל זמן נתון לצאת מרשימת התפוצה בלחיצת כפתור אחת ובעצם לא לקבל מאיתנו מיילים יותר.

כיום, כמעט כל מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת תזמון אוטומטי לשליחת מיילים – אנחנו יכולים פעם אחת לעצב ניוזלטרים, לקבוע את הרשימה שאליה אנחנו רוצים לשלוח,מתי ובאיזו תדירות והכל יעשה אוטומטי.

מענה אוטומטי ללקוח חדש שנרשם – ניתן לעצב ניוזלטר שמיועד ללקוח חדש ולהגדיר שתישלח אליו בכל שעה בה הוא מצטרף. מאפשר להודות ולברך אותו על הצטרפותו בנימה אישית וכמובן לעניין אותו בשרותים של העסק.

יחס אישי לכל לקוח
ניתן בקלות לתקשר עם לקוחות ברחבי העולם ולתת את השרות המקסימאלי לכל אחד.
קיימת אפשרות לקבלת מיילים מהלקוח חזרה לשולח וכך תמיד להיות זמין עבורו ועבור בקשותיו.
ניתן להשתמש באופציה נחמדה ששותלת אוטומטית בגוף המייל את שם הלקוח בהתאם לרשימת התפוצה,כך שבעצם כל לקוח מקבל מייל שבו פונים אליו בשמו הפרטי.hands

דיוור קבוע יוצר תחושת שייכות בקרב הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים ותורם למיתוג העסק .

מדובר על אחד הכלים המוצלחים ביותר למשיכת לקוחות חדשים. נדרשת עבודה והמון סבלנות אבל בסופו של דבר מספק את התוצאה המבוקשת ומגדיל את מכירות העסק.

 

השאיפה שלנו שכל לקוח שמגיע אליו המייל, יפתח אותו ויקרא אותו במלואו ויש מספר טיפים שיכולים לסייע : 

 

  • לדאוג לתכנים מעניינים ובעלי ערך לקורא.
  • מומלץ להוסיף תמונות ואיורים.
  • להוסיף קישורים עם מסר שיווקי ומניע לפעולה.
  • להשקיע מחשבה בכותרת שתהיה מספיק מסקרנת כדי שתגרה את הלקוח לפתוח את המייל ולהבין במה מדובר.

מאמר זה נועד לחשוף בפניכם כלי איכותי וחשוב, שיכול לקדם משמעותית את המכירות בעסק שלכם, בעלות ששווה לכל כיס.
לכל מידע נוסף מוזמנים לפנות אלינו דיביין אתרים

מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דברו איתנו

צרו איתנו קשר

יש לכם שאלה, רוצים לשמוע עוד פרטים? משהו לא היה ברור? אל תהססו – השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם!

שלחו לנו הודעה

ברשתות החברתיות