בלוג המומחים של WPWIZ

תוספי טפסים מומלצים לוורדפרס

טפסים חכמים ומתקדמים לאתרי אינטרנט

במובנים מסויימים – עוד מתחילת האינטרנט – טפסים היו הדרך הראשונית, הפשוטה והנפוצה ביותר לאינטראקציה של הגולש עם האתר – ודרך מעולה ליצירת אינטראקציה בה אנחנו כעסק יכולים ללמוד עוד על הלקוח והצרכים שלו.

בשנים האחרונות טפסים כבר הפכו להיות לדבר מורכב הרבה יותר מאשר מה שהרבה אנשים חושבים שטפסים משמשים אליהם – ליצירת קשר – והיום טפסים יכולים לשמש כמחשבונית שונים וכמערכות הזמנה – ובמיוחד יכולים להיות טפסים דינאמיים – בהם הלקוח יכול ממש לעדכן תכנים ולהתנהל עם נתונים באופן חכם מאוד ודינאמי.

הרשימה שלהלן מאגדת את התוספים הטובים ביותר שלנו יצא לעבוד איתם בסביבת וורדפרס – ונכון שהרבה מהם יכולים גם לעבוד עצמאית ללא המערכת – אנחנו בוחרים לצרף אותם לסקירה לשם הכרת הטכנולוגיות והכלים של המערכות השונות.

 

תוספי אלמנטור

ELEMENTOR PRO

נכון שמדובר בתוסף שלאו דווקא המומחיות שלו היא טפסים – ועם זאת מערכת הטפסים של אלמנטור פרו היא אחת המתקדמות והחכמות – ובמיוחד מאז השינויים האחרונים שאלמנטור הכניסו למערכת כגון – שדות דינאמיים, פעולות לאחרי שליחה, אימות נתונים, טפסים רק שלביים וכד'…

https://elementor.com/help/forms/

DYNAMNIC OOO

תוסף מעולה לאלמנטור שמאפשר שדרוג מאוד גדול של הרבה מרכיבי הטפסים – כולל דינאמיות מורכבת – וכולל למשל אפשרות להוסיף אופציה לחתימה דיגיטלית ע"ג הטופס.

https://www.dynamic.ooo/features/?_sft_feature_category=forms

PIOTNET

מערכת מתקדמת מאוד לטפסים כולל אינטגרציות תשלומים וחיבור לווקומרס – ובניית טפסים דינאמיים ומתקדמים הכוללים עיצובים ואפילו אנימציות יחסית מתקדמות וקלות.

https://piotnetforms.com/

WPMET FORMS

תוסף מאוד מומלץ לטפסים כולל הרבה הגדרות דינאמיות – כולל אפשרויות שליחה למיילים שונים בהתאם למילוי השאלון, ריפיטרים והתניות מתקדמות לטפסים.

Features

תוספים מובילים לטפסים מתקדמים לוורדפרס.

Jet Form Builder

תוסף מעולה מבית CROCOBLOCK – למרות שלא ברור אם הם ימשיכו את הפיתוח והתמיכה במוצר.

 

WPFORMS

תוסף עם גרסא חינמית עם מעל 5 מיליון התקנות – כך שמדובר באחד התוספים החזקים בשוק ולכן המערכת בשלה מאוד עם אינטגרציות רבות על השירותים הרלוונטיים.

 

Gravity Forms

אחד התוספים הותיקים והמפורסמים לטפסים מתקדמים לוורדפרס כולל מגוון רחב של הרחבות ואינטגרציות – כמעט לכל הכלים הרלוונטיים הקיימים – חברה עם ניסיון רחב מאוד בטפסים.

 

Ninja Forms

תוסף ותיק מאוד עם ממשק מאוד נוח לעיצוב ועריכת הטפסים

 

Formible

 

Forminator

תוספים עצמאים

TYPE FORM

תוסף חיצוני ועצמאי מפורסם מאוד ליצירת טפסים מסוגים שונים כולל מאוד תבניות מוכנות – ואפשרויות רבות לניהול ושליחה חכמה

https://www.typeform.com/templates/

JOTFORM

תוסף מעולה ועצמאי – היתרון שלו שהוא חינמי ועצמאי (יכול לעבוד בתוך ומחוץ לאתר) ומכיר הרבה אינטגרציות עם הכלים המתקדמים ביותר.

https://www.jotform.com/

מוזמנים לשתף:

דברו איתנו

צרו איתנו קשר

יש לכם שאלה, רוצים לשמוע עוד פרטים? משהו לא היה ברור? אל תהססו – השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם!

שלחו לנו הודעה

ברשתות החברתיות