בלוג המומחים של WPWIZ

הכר את אחד מהכלים עם הפוטנציאל הגבוה ביותר להבאת לקוחות לעסק שלך

 

היום בעידן שלנו, כשכל דבר זמין ובכמויות וכמעט כל רכישה מתחילה בשוטטות ברחבי האינטרנט, חשוב להכיר ולהשתמש בכלים עם הפוטנציאל הגבוה ביותר להבאת לקוחות לעסק שלנו.

במאמר זה תכיר את אחד הכלים האופטימאלים שעושים את זה ובגדול!

 

מה זה בכלל דף נחיתה ?

דף נחיתה הוא דף אינטרנטי פרסומי ממוקד מאוד שמטרתו העיקרית היא הנעה לפעולה.
הרעיון הוא ליצור אינטרקציה מיידית עם לקוחות פונטצייאלים ע"י חשיפתם לשרות/מוצר בודד שבסופה הלקוח ישאיר את פרטיו ויהפוך להיות לקוח שלכם.

מתי משתמשים בדף נחיתה?

שימוש בדפי נחיתה נועד למקרים בהם רוצים לקדם מוצרים ספציפיים, לפרסם מבצעים או לתת מתנות שיגרמו ללקוח להשאיר את הפרטים ולהצטרף לקהל הלקוחות שלכם.
דפי נחיתה כתובים ומעוצבים נכון הינם פתרון שיווקי מצוין לעסקים, ועד היום הוכיחו את עצמם כאחת הדרכים האפקטיביות ביותר למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את כמות הפניות והמכירות באופן משמעותי.

מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט ?

אתר אינטרנט בד"כ מיועד להצגה של העסק ושל כל השרותים שלו, בניגוד לדף נחיתה שממקד את הלקוח על שרות/מוצר צפציפי אחד ואיך להשיג אותו מיידית.

כאשר לקוח מעוניין במוצר ספציפי ואנחנו מפנים אותו לאתר שכולל המון מידע, אנחנו גורמים לו בעצם לשוטט בין הדפים והסיכוי שבסוף תתבצע מכירה הוא קטן, כי בדרך כלל הוא יתעייף וימשיך לחפש באתרים אחרים.
לעומת זאת, הפניה לדף נחיתה, שנותן מענה מיידי וממוקד למה שהלקוח מחפש עם כל הפרטים הרלוונטים, תיתן סיכוי גבוה בהרבה לביצוע מכירה.
כן חשוב לציין שבמקרים בהם אדם שרכש מוצר מאיתנו דרך דף נחיתה והיה מרוצה, סביר שבסופו של דבר יגיע גם לאתר שלנו עם פוטנציאל לרכוש מאיתנו מוצרים ושרותים נוספים.

 

אלו כללים חשוב לדעת ליצירת דף נחיתה שיעבוד טוב ?

קהל היעד – חשוב לדעת מיהו בדיוק קהל היעד אליו פונים עם המוצר/שרות. ככל שהבידול יהיה ממוקד ומפולח יותר, כך יהיה קל יותר לנסח את התוכן באופן שיגע בדיוק לצרכי הלקוח.

מסר מתומצת וברור – הציגו מסר יחיד וברור שיתן מענה מהיר ללקוח ויניע אותו לפעולה.
רוב הקהל שיכנס לדף הנחיתה הוא קהל שמעוניין במוצר/שרות אותו אתם מנסים לקדם, ולכן חשוב להשאיר אותו ממוקד ולא להעמיס עליו תוכן מיותר.

ניווט מצומצם – להמנע אם אפשר מהוספת קישורים לדפים אחרים (לדפי האתר של החברה או לדפים ואתרים אחרים), מאותה סיבה שציינו בסעיף הקודם – להשאיר את הגולש ממוקד ועם מטרה אחת בלבד – להשאיר פרטים.

במקרים בהם מוצאים לנכון כן להוסיף קישורים נוספים לדפים שיעודם לתת מידע נוסף על המוצר, חשוב לדאוג שבדפים אלו תהיה אופציה בולטת וברורה להשארת פרטים.
שיטה נוספת שמשתמשים בה ונותנת מענה היא ביצוע קישור לאתר הבית מתוך הלוגו או הפניה אחרת שמצד אחד אינה בולטת ומסיטה את תשומת הלב של הגולשים אבל כן נותנת את האופציה לאותם גולשים שמעוניינים במידע נוסף, להגיע אליו.

רושם ראשוני – חשוב שהדף יראה מקצועי, שיצור אמון בקרוב הגולשים. שהם יבינו שמאחוריו יש חברה רצינית ואיכותית שתדע לספק לו בדיוק את מה שהוא צריך.

תועלות ללקוח – ההמלצה שבדף יופיעו בקצרה מה התועלות העיקריות של הלקוח בשירות/במוצר שלכם.
מעודף מידע היום אנשים נוטים לרפרף על המידע וחשוב שיופיעו המסרים הנכונים שיתפסו את תשומת לבו והוא יבין במהירות מה הוא הולך לקבל מכם.

לדרוש מהלקוח כמה שפחות – לאחר שדברנו על מה חשוב לתת ללקוח, יש להתייחס גם למה אנחנו דורשים ממנו.
בדרך כלל המטרה שלנו שישאיר פרטים או שירכוש מוצר. בשני המקרים חשוב שנדאג שיהיו כמה שפחות שדות למלא ושיהיה כמה שיותר ידידותי. (במקרים של השארת מייל – רצוי לא לסמן את השדה הזה כחובה ולהתחייב שמייל זה לא מועבר לצד שלישי וכל זאת ע"מ להסיר כמה שיותר מחסומים אצל הלקוח).

קריאה לפעולה – חובה בכל דף נחיתה שיהיו הוראות ברורות ופשוטות,כך שהגולש ידע בדיוק מה הוא צריך לעשות ואיך לעשות זאת.

אם יש באפשרותכם לתת "מתנה" למי שמשאיר פרטים- עשו זאת, זה יכול להיות טריגר מצויין להשארת פרטים.

התאמה למובייל – וודאו שעמוד הנחיתה שלכם מותאם לצפייה במובייל. אחוז גבוה מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יפתחו את דף הנחיתה מהמובייל ולכן מאוד חשובה התמיכה באופציה.

התאמת דף הנחיתה לגוגל – בכל נוכחות שלנו באינטרנט, אנחנו חייבים לשים דגש על מה שחשוב לגוגל ומשפיע על החשיפה שלנו. גם כאן חשוב – שהדף יטען בקלות בדפדפנים. שיהיו בו מילות מפתח וטקסט איכותי שיזוהה עם מה שאתה מוכר וכך בעצם לשפר את אחוזי החשיפה והדירוג שלך.

מהו מבנה מנצח של דף נחיתה ?

אין מבנה קבוע לדף נחיתה אבל כן יש מס' כללים שרצוי לעבוד על פיהם ע"מ ליצור דף נחיתה טוב.
רצוי שהדף יכיל:

 

  • כותרת מרכזית וכותרת משנה.
  • טקסט שיווקי איכותי עם מסרים קצרים וממוקדים.
  • הנעה לפעולה וטופס ליצירת קשר (כפתור יצירת הקשר צריך להיות האלמנט המרכזי ביותר בדף, מבחינה ויזואלית ומבחינת מיקום)
  • תמונה/סרטון וידאו.
  • אם קיימות המלצות מלקוחות, מבצעים, מתנות או כל תוכן ש'יעזור' ללקוח להשאיר פרטים עשו זאת!
  • לוגו ופרטי החברה.

 

כמו רוב הדברים היום באינטרנט ניתן גם את דפי הנחיתה ליצור לבד ובקלות, אבל גם כאן ההמלצה שלנו היא לשלב איש מקצוע בתהליך ויחד ליצור את הדף האפקטיבי ביותר עבור העסק שלכם.
צרו איתנו קשר ויחד נתחיל את התהליך דיביין אתרים

מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דברו איתנו

צרו איתנו קשר

יש לכם שאלה, רוצים לשמוע עוד פרטים? משהו לא היה ברור? אל תהססו – השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם!

שלחו לנו הודעה

ברשתות החברתיות