בלוג המומחים של WPWIZ

למה כדאי לנו לעבוד עם סרטי תדמית ?

סרט תדמית הוא בעצם סרט וידאו של כמה דקות המתאר את תחום העסק, המוצרים/שרותים שהוא מספק ובידולו השיווקי ביחס להמתחרים.
סרטון איכותי שמייצג את העסק בצורה מכובדת וכולל את הפרטים החשובים יכול בקלות לשמש כסרטון מכירתי, יצוגי ומיתוגי.

בעידן של היום כולם רוצים הכל מהר. האינטרנט מוצף מידע ולאנשים כבר אין סבלנות לשבת ולחפש חומר על מה שהם צריכים. אם בחיפוש מהיר הם לא יקבלו מענה, הם בקלות יעברו לאתר הבא ופה התפקיד שלנו להשתדרג ולתת את המענה המהיר ביותר להעברת מידע שיהפוך לקוחות הפוטנציאלים ללקוחות שלנו.

תמונה אחת שווה אלף מילים

המשפט הזה תופס גם במקרה שלנו. בעצם סרט תדמית נועד לספק ללקוחות את המידע שכיום ניתן למצוא ע"י קריאה באתר.
בסרטון אחד קצר ניתן להעביר את המסרים שהכי חשוב לנו להעביר ללקוח עם ערך נוסף חשוב והוא הפן האישי.
במקום שהלקוח יתנהל מול אינספור עמודים ודפים, הוא בעצם מקבל סרטון קצר וממוקד שיכיל את רוב המידע שהוא מחפש ע"מ לבצע את ההתקשרות.

 

  • סרט תדמית טוב יכול בקלות להיות מופץ ברחבי האינטרנט וכך להגיע לקהל רחב יותר של לקוחות.
  • היום בעידן המולטיטסקינג, יותר קל לאנשים לראות סרטון תוך כדי מאשר לקרוא ,כך שהפוטנציאל לכמות החשיפה עולה.
  • מנועי חיפוש (גוגל) אוהבים תכני וידאו ולכן יקדמו אותם בתוצאות החיפוש.
  • ניתן להפיץ את הסרט במקומות נוספים ברשת וכך להרחיב את החשיפה שלנו.
  • כמו שכבר ציינו, יש פה את הפן האישי שעושה עבודה חשובה מאוד של יצירת אמון וחיבור לאדם מאחורי העסק. 

מי צריך סרט תדמית ?

כל עסק שרוצה להראות ולהחשף לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. החל מאדם בודד ועד לחברות ענק.

כמה עולה להפיק סרט תדמית?

מחיר לסרט תדמית יכול לנוע מכמה מאות שקלים עד לאלפי שקלים ויותר.
המחיר הינו נגזרת של איכות הסרט שנמדדת ברמת ההפקה, הנסיון המקצועי וכמובן רמת העריכה הסופית.
אבל זה לא נגמר בזה, מכיוון שיש את כל הפן השיווקי לקידום הסרט שגם אותו יש לקחת בחשבון בעלות הכוללת.

עקרונות שחשוב ליישם:

  • הסרט צריך להיות קצר וממוקד, אחרת ניתן בקלות לאבד את תשומת הלב של הצופה.
  • חשוב להתמקד בתועלת שהמוצר/שרות יספק ללקוח.
  • לדבר בגובה העניים
  • לבדל את עצמך מול המתחרים ולהדגיש את היחוד של העסק.
  • קריאה לפעולה – בסוף הסרטון רצוי שתהיה תמיד קריאה לפעולה של הגולש, עם תמיכה בכל מה שנדרש כדי שהוא אכן יפעל.

לסיכום,

סרטוני תדמית הם כלי שכנוע חזק מאוד. ויחסית לתועלת שהם יכולים לתת לעסק שלך, הם זולים בהשוואה לכלים שיווקיים אחרים. ניתן לגעת באמצעותם בכל אדם וקל מאוד להפיץ אותם.
בדקות ספורות, הלקוח מקבל תמונה כוללת על העסק ועל העובדים שנמצאים בו. על טיב השרותים/המוצרים שהוא מציע ועל היחוד שלו מול אחרים. מידע שלחלוטין יכול להספיק ע"מ להניע אותו לפעולה.

מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דברו איתנו

צרו איתנו קשר

יש לכם שאלה, רוצים לשמוע עוד פרטים? משהו לא היה ברור? אל תהססו – השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם!

שלחו לנו הודעה

ברשתות החברתיות