בלוג המומחים של WPWIZ

עיצוב מצגות עסקיות

מצגות עסקיות הינן כלי חשוב להעברת מסרים שאנו מעוניינים להעביר. תפקידן למקד את קשב הקהל ולהמחיש את המידע שמועבר.
לעיתים מצגת איכותית וטובה יכולה לעשות את כל ההבדל בתוצאה הסופית שאליה אנחנו שואפים להגיע.
תפקיד נוסף שיש למצגת, שהוא לא פחות חשוב, הוא היכולת שלה לתת לנו מצע בטוח להעברת התוכן הרצוי. מצגת טובה תעזור לנו  להעביר טוב יותר את הרעיונות שלנו לקהל היעד ויחד עם זאת להפגין את המקצועיות שלנו. הידיעה שיש לנו מצגת טובה שכוללת את כל התכנים החשובים יחזק את הביטחון העצמי שלנו כשאנו קמים לדבר.

לפני שאנחנו ניגשים לבניית מצגת חשוב לדעת מהי מטרת המצגת ומי קהל היעד שאליו היא מיועדת.

בנוסף חשוב לדעת..
איכן היא הולכת להיות מוקרנת ? מהוא גודל ההחדר שבו היא תועבר ? האם מול קהל גדול או כמצגת שאנשים יצפו בה עצמאית במחשב ? באלו קבצים אנחנו יכולים להשתמש ומה איכות המקרן שיש לנו?
אלו דברים שחשובים מאוד לבנייה של מצגת שלא רק תהיה עם התכנים הרצויים אלה גם תוצג באופן מקצועי ללא תקלות והתקלות מיותרות.

כעת נעבור לבניית המצגת עצמה – להלן מספר טיפים חשובים שיסעו לכם:

  • פשוט הוא טוב יותר 

    ברוב המקרים, השקופיות לא צריכים להיות המקור האולטימטיבי של תוכן ומידע. זה תפקידו של מעביר המצגת. לכן מצגת נקייה עם מלל מתומצת ופונט נקי יעשו את העבודה הנדרשת.

  • גודל ואיכות תמונה

    יש לבחור תמונות שיהיו מספיק איכותיות וגדולות כדי שלא יראו מטושטש ומצד שני לא גדולות מידי שיגרמו למצגת להיות כבדה מידי. גודל 768X1024 הוא גודל שיכול לתת את המענה ברוב המקרים.

  • מעברים  

    מעברים פשוטים ועדינים יתנו פן מקצועי נוסף למצגת ועדיין ישאירו את המקום הראוי לתוכן שהוא החשוב באמת.

  • אחידות

    חשוב שהמעטפת של המצגת תשדר אחידות ושלא יהיה עיצוב שונה לחלוטין בכל שקופית שיתן תחושה של פיזור וחוסר מקצועיות.

  • רעיון אחד לכל שקופית

    רצוי לדעת מראש מה אתה רוצה שיעבור בשקופית. מה הרעיון החשוב ביותר מכל מה שאתה הולך לאמר על השקופית הזאת ואותו תציג.

  • נקודות מיקוד 

    דע מראש איך ועל מה אתה רוצה להפנות את תשומת לבו של הצופה. אם זה ע"י טקסט – להשתמש במילים שחשוב לכם להדגיש במצגת בצבע אחר, סוג גופן שונה.
    ניתן גם לתפוס את תשומת לבו של הצופה לאזור מסוים ע"י הוספת תמונה שתתחבר למסר שרוצים להעביר.

  • צבעים 

    לא תמיד צריך תמונה מפוארת או רקע מותאם אישית כדי לעשות מצגת שתראה מקצועית.שימוש בצבעים חזקים ונכונים יכול לגרום למצגת מדהימה.
    ישנם מגוון כלים שניתן להעזר בהם לבחירת הצבע המתאים כגון: Kuler ,Piknik.

  • עזרים להמחשת נתונים

    שימוש בתרשימים, טבלאות וגרפים עדיפים מהסברים כי הם יכולים להמחיש לצופה בצורה טובה יותר את הרעיון שאתה מעוניין להעביר.

  • החברה המציגה

    ודא שהשם של החברה והדרך ליצירת קשר מסומן בצורה ברורה. בדרך כלל כדאי למקם אותם בשקופיות הראשונות או האחרונות, או שניהם.

 

מה שנכתב פה הוא על קצה המזלג. נסכם ונאמר שכדאי וחשוב לעבוד עם מצגות עסקיות.
מצגת מקצועית ואיכותית יכולה להיות כלי המכירה שלנו וחשוב שנדע איך לבנות אותה כך שתייצג אותנו בצורה המקצועית ביותר ותעביר את המסר שלנו בדרך הטובה ביותר עבורנו.
מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נסייע לך בכל מה שנדרש דיביין אתרים

מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דברו איתנו

צרו איתנו קשר

יש לכם שאלה, רוצים לשמוע עוד פרטים? משהו לא היה ברור? אל תהססו – השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם!

שלחו לנו הודעה

ברשתות החברתיות