בלוג המומחים של WPWIZ

כתיבה שיווקית איך להרחיב את קהל הקוראים שלך ברשת!

כתיבה שיווקית איך להרחיב את קהל הקוראים שלך ברשת!

אחת המשימות שלנו כמפעילי בלוג היא לחשוף כל הזמן קוראים נוספים לתכנים לנו בשאיפה שיהפכו להיות לקוחות פוטנציאלים שלנו. הבעיה שזה דורש מאיתנו לנהל לא מעט ערוצים שלפעמים לא נשאר לנו זמן לכתיבת תוכן חדש.

במאמר זה אכיר לכם שירות מצויין בשם Feedblitz, שיהפוך לכם את החיים להרבה יותר קלים.

מדובר על כלי שכולל בתוכו את כל מה שצריך ע"מ לחשוף את התכנים שאתם כותבים בקלות ללקוחות קיימים ולחדשים, כאשר הכל נעשה בצורה אוטומטית, עם אפשרות לנתח את התוצאות וללמוד איך לדייק את התכנים שנשלחים לקהל המתאים ועוד יתרונות רבים נוספים שארחיב בהמשך המאמר (למי מכם שמכיר את תוכנת  Feedburner (בבעלות גוגל) – רבים מתארים את Feedblitz כחלופה טובה יותר).

Feedblitz מציעה  חבילה שכוללת את כל השרותים יחד כפתרון אחד, עם תמיכה מקצועית ושוטפת לכל אורך הדרך. שרות שכיום לא ניתן למצוא בשום מקום אחר!

כמו שהבטחתי אעבור כעת על מיטב השרותים שהיא מציעה עם הסבר קצר על כל אחד מהם:

 

  • דיוור ישיר מהאתר/ בלוג שלנו

    אנחנו יכולים להגדיר שבכל פעם שאנחנו מעלים תוכן חדש ישלח מייל באופן אוטומטי לרשימות התפוצה שלנו עם אפשרות לניהול רשימות תפוצה מרובות, סינון לפי העדפות תוכן והתאמת ההגדרות סביב צרכי קהל היעד. החברה עובדת ברצינות ע"מ להבטיח שהמיילים יגיעו לתיבות הדואר הנכנסות של המנויים שלנו ולא "ילכו לאיבוד" בגלל בעיות כמו מגבלות שקיימות היום על דברי דואר, רשימות שחורות וכו'.

  • שיתופים של תוכן חדש במדיות חברתיות בקלות

    המערכת מאפשרת לקוראים שלנו לשתף את התוכן בלחיצת כפתור עם קוראים פוטנציאלים נוספים במדיות חברתיות כמו Google+,Pinterestפייסבוק, ועוד רבים נוספים. זה נעשה ע"י הוספת כפתורי שיתוף באופן אוטומטי והזנת RSS למיילים שאנחנו שולחים.

  • שליטה מלאה בתזמון הפצת התכנים שלנו ברשת

    אנחנו יכולים לתזמן מתי בדיוק אנחנו רוצים שהתכנים שלנו ישלחו עם אפשרות לעקוב אחרי מה ששלחנו ולראות שהכל מתנהל כראוי והתכנים מגיעים בדיוק לאן שרצינו.

  • מתן דיווח מקיף ובזמן אמת

    המערכת מבצעת רישום בזמן אמת של כל מה שקורה עם התכנים שלנו ע"מ לאפשר לנו לקבל מידע עדכני בכל רגע נתון. דיווחים אלו הם מכרה זהב, מכיוון שהם מאפשרים לנו לראות תמונה מלאה לגבי ההפצות שלנו.

    ניתן לאסוף מגוון רחב של מידע כמו כמה מנוייים יש לנו, כמה אנשים משתפים את התוכן באמצעות מדיה חברתית ואיזה.
    השרות מספק לנו כלים שאיתם נוכל לנתח את המידע ולקבל תובנות חשובות לגבי הקוראים שלנו. הדיווחים מתעדכנים באופן שוטף עם מספרי מנוי, וכן מידע כגון כמה קליקים המיילים קיבלו וכמה אנשים משתפים את ההודעות באמצעות הזנת RSS שלנו. ניתן גם לקבל מידע על אינטראקציות עם עדכוני המדיה החברתיות שלנו כדי לקבל מושג על הסוג של התוכן שהקוראים נהנים לקרוא יותר.

    תובנות יקרות ערך אלה נותנות סקירה רחבה לביצועים של הבלוג וגם יכולות לעזור בקבלת החלטות מושכלות יותר בעתיד.

  • ניהול מנויים

    אחד היתרונות הגדולים של Feedblitz הוא שניהול המנויים מתבצע בקלות.
    אם אתה כבר עובד עם תוכנה אחרת כמו  FeedBurner ואתה מעוניין לנייד את המנויים שלך אפילו במקרים שמדובר על צד שלישי,Feedblitz מאפשרת לך לעשות זאת בלי לאלץ את המנויים לבצע רישום מחדש.

  • ניתן גם לעשות מזה כסף

    Feedblitz מספקת מספר אטלטרטיבות ליצירת הכנסה נוספת מהבלוגים שלנו.

  • תמיכה במיתוג האישי שלנו

    במידה ויש דומיין בבעלותך, תוכל לנהל ולמתג את ה RSS feed, כך שהמנויים יהיו שייכים לך. ז"א שאם תחליט בעתיד להפסיק להשתמש בשירות Feedblitz , תהיה לך האפשרות לנייד את המנויים מבלי לאבד אותם.

     

 

ומה עוד ?


האם יש לי עם מי לדבר?

כן,
התוכנה נתמכת באופן מלא !
קיים צוות מקצועי שמספק תמיכה באמצעות דואר אלקטרוני ([email protected]), או בטלפון. הם גם יצרו בסיס מידע שבו אתה יכול למצוא תשובות לשאלות נפוצות על התוכנה או לשאול כל שאלה אחרת שיש לך. בנוסף לשירותי תמיכה אלה, קיים שירות נוסף בשם  'תעזור לי עכשיו' – שירות זה מיועד ללקוחות שזקוקים לעזרה בהגדרת חשבון או ניוד מנויים שלהם משירות אחר.

האם Feedblitz מתאימה לבלוג שלי ?

כן,
Feedblitz היא מערכת שמתאימה את עצמה לפלטפורמת הבלוגים שאתה משתמש, לדוגמא Blogger, דרופל, ג'ומלה, SquareSpace, TypePad, וורדפרס, ועוד.

וכמה התענוג הזה עולה לנו ?

גם פה הפתעה …
כיום ניתן להתקין את התוכנה לחודש ניסיון חינם לבעלי אתרים חדשים. ניתן לבחור עבור הניסוי בלבד RSS או RSS ושיווק בדואר אלקטרוני. ההצעה שלנו היא ללכת על שניהם לפחות לתקופה שזה בחינם ובהמשך להחליט במה להשתמש (במיוחד שההרשמה ותהליך ההגדרה פשוטים וכל זה הופך את השימוש בניסיון לאטרקטיבי).
אם אתה בוחר להמשיך העלויות הם סבירות לחלוטין ומה שגם יפה בשרות שהתמחור נעשה רק על מנויים פעילים ולכן לא צריך לדאוג ולטפל בנושא הזה. הכל ממוכן ונתמך ע"י התוכנה. בנוסף אין התחייבות לשום חוזה ובקלות ניתן לבטל את השרות במידה ולא מעוניינים להמשיך.

קיימים כל כך הרבה יתרונות לעבודה עם Feedblit שלא פלא שיש כל כך הרבה בלוגרים שעובדים איתה.

 

  • אופציות ההפצה רבות ומגוונות.
  • שליטה מלאה בתור המפיצים לקבוע: כמה, איפה ואיך להפיץ.
  • למנויים שלנו יש את האפשרות להחליט היכן הם רוצים לקרוא את הבלוג ע"י בחירה מתוך רשימה של ערוצים הכוללים דואר אלקטרוני, טוויטר, פייסבוק, LinkedIn, סקייפ, ועוד רבים אחרים.
  • קבלת דיווחים בזמן אמת המאפשרים לנו ללמוד את הלקוחות שלנו ולקבל החלטות מושכלות לעתיד.  

 

Feedblitz חוסכת זמן ומאמץ רב בכל מה שקשור לניהול מנויי הבלוג וחשיפתם לתכנים חדשים ע"י מיכון התהליכים. מה שמשאיר זמן יקר להשקיע ביצירת תוכן רב ואיכותי לבלוג שלך, כשיש לך את השקט הנפשי שקוראים חדשים וקיימים יוכלו למצוא אותו בקלות.

 

מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דברו איתנו

צרו איתנו קשר

יש לכם שאלה, רוצים לשמוע עוד פרטים? משהו לא היה ברור? אל תהססו – השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם!

שלחו לנו הודעה

ברשתות החברתיות