בלוג המומחים של WPWIZ

למה עו"ד צריכים אתר אינטרנט? ומה חשוב שיהיה בו ?

הדרך הנפוצה ביותר שבה אנשים מחפשים היום בעלי מקצוע היא דרך האינטרנט.
יותר ויותר אנשים נוטים לקבל החלטות ע"י גלישה באינטרנט. גם אם הם קיבלו המלצה אישית עליך, סביר להניח שהם יחפשו אותך בגוגל.
רוב האנשים יעדיפו לשכור שרותים מעסק שמחזיק אתר מקצועי, המאפשר להם לקבל את כל המידע שהם צריכים כדי לדעת שהם יכולים לסמוך עליך שתיתן להם את המענה האופטימאלי עבורם.

מה אתר אינטרנט יכול לתת לעסק שלך ?

  • מידע – אתר אינטרנט מאפשר ללקוחות שלך לקבל את כל המידע שהם צריכים בדרך הנוחה והזמינה ביותר. הוא מאפשר להם להכיר אותך, את הרקע העסקי שלך, הניסיון ותחומי הידע והכל בלחיצת כפתור. מדובר במקור מידע הטוב ביותר שתוכל לספק ללקוחות שלך על המשרד שלך כך שיבחרו ליצור איתך קשר.
  • זמינות  – אתר אינטרנט מאפשר ללקוחות להגיע אליך בקלות. אתר הוא מצע אידיאלי הנותן לך את המענה לנראות ונגישות. על ידי שימוש בתכנים איכותים ועבודת קידום נכונה, אתה יכול להגיע לדירוג גבוה במנועי חיפוש ובכך להגדיל את הנראות של החברה שלך ואפילו להצליח להתחרות מול חברות גדולות.
  • אמינות – אתר אינטרנט יכול לסייע לך לבנות אמון בקרב הלקוחות שלך. התוכן שתספק באתר שיכלול המלצות, פסקי דין ותקדימים שיצרת. כל אלו יסייעו לבנות את האמון בכישורים והידע שלך. לקוחות שיחשפו לידע הזה ויקבלו ממנו את הרושם שאתה הכתובת לפתרון הבעייה שלהם יצרו איתך קשר.
  • כלי שיווקי – אתר אינטרנט משמש ככלי שיווקי אידיאלי שיכול לעלות לך הרבה פחות מכלים אחרים הקיימים בשוק. גולשים המחפשים עורך דין ונחשפים לאתר שלך יכולים להפוך בקלות ללקוחות פוטנציאליים באמצעות מידע ותוכן שיענה לצרכים שלהם.

מה חשוב שיהיה באתר שלך ?

  • מידע על העסק
    כתיבת מלל מתומצת וממוקד על פעילות המשרד, התמחויות, וותק, מיקום.
    חשוב מאוד שהכתיבה תהיה נכונה ותמציתית ותעביר מסר מדוייק. מומלץ להוסיף תמונות של עורכי הדין שבמשרד ולהשתמש בגרפיקה שתייצג את התחומים בהם העסק פועל.
    אנו ממליצים לעבוד עם גורמים מקצועיים גם לגבי הכתיבה וגם לגבי בחירת הגרפיקה וצילום התמונות כי זה חלק קריטי ביצירת הרושם הראשוני של הגולש.
    אם המשרד שלך כולל מספר עורכי דין רצוי שתהיה רשימה של עו"ד עם ביוגרפיות מפורטות ופרטים ליצירת קשר.
  • תבנית רספונסיבית שיאפשר חווית משתמש איכותית מכל מכשיר
    עיצוב המאפשר לאתר שלך להיראות טוב בכל מכשיר וגודל מסך בו הוא יופיע. האלמנטים באתר מגיבים למכשיר בו הם מוצגים ומסתדרים לחווית צפיה אופטימלית.
    אתר שקיים פה עיצוב רפונסיבי גם אהוב יותר ע"י גוגל ובכך ידורג גבוה יותר וגם מגדיל את הסיכויים שלקוח פוטנציאלי שיכנס אליו יהפוך ללקוח שלך.
  • מידע פשוט וברור ליצירת קשר
    חשוב שיוצגו באתר פרטים ברורים ליצירת קשר (מספר טלפון ,דואר אלקטרוני) ביותר ממקום אחד באתר ובכך להבטיח שכל סוגי הגולשים יחשפו אליהם בקלות. אפשרי גם ליצור טופס ליצירת קשר ובירורים שיאפשר הזנה של פרטים נוספים וכך תוכל לחזור ללקוח כשיש לך יותר מידע על מה שהוא מחפש.
  • תכנים איכותיים שמתחדשים כל הזמן
    חלק מאוד חשוב באתר אינטרנט הוא תוכן איכותי . תוכן טוב ומתחדש ישרת את נאמנה את העסק שלך.  גוגל אוהבת ומקדמת אתרים שיש בהם כל הזמן תכנים חדשים ואיכותיים. בנוסף זאת דרך נהדרת להציג את המומחיות של המשרד שלך בתחומים בהם הוא עוסק. וכמובן ניתן לקחת את התכנים האלה ולהשתמש בהם באמצעי תקשורת נוספים כמו מדיות חברתיות ובכך להגדיל את החשיפה של העסק.
    ניתן ליצור פורום של שאלות ותשובות שבו גולשים יוכלו להתייעץ ולקבל מענה וזאת דרך מעולה עבורך ליצור תקשורת עם לקוחות חדשים וגם להראות את הידע המקצועי שלך.
  • המלצות של לקוחות
    שימוש בהמלצות של לקוחות הוא כלי מצויין להפוך גולשים פוטנציאלים ללקוחות שלך.
    דרך אפטימאלית לעשות זו היא ע"י סרטוני וידיו באתר. לא מדובר בסרטונים יקרים ומקצועיים. כמה שיותר פשוט ואותנטי זה הכי טוב. אנשים מעדיפים לצפות בסרטון מאשר לקרוא דפים של תוכן אינטרנט. אם כרגע זה לא משהו שתרצה לעבוד איתו, ניתן כמובן להשתמש בעדויות בכתב. עדויות מקוריות הן הטובות ביותר. במידת האפשר מומלץ להוסיף תמונה של הלקוח ודרך ליצירת קשר לתת נפח נוסף לאמינות ההמלצה.

לסיכום, כיום אתר אינטרנט הכרחי לכל עסק המכבד את עצמו ורוצה להראות.
הוא מאפשר לך : 

  • להחשף לקהל גדול של לקוחות פוטנציאלים
  • להעביר את הייחוד והידע שלך
  • להיות זמין ונגיש ללקוח
  • לפתח אמינות בקרב הגולשים
  • להיות בקשר רציף עם לקוחות

אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור שלך !
הרעיון מאחורי הקמת אתר לעסק שלך הוא לייצג אותך ואת העסק שלך בצורה מקצועית אבל גם שתתקבל התחושה שיש אדם אנושי מאחוריו שניתן לסמוך עליו ולהרגיש ביידים בטוחות.

אנחנו בדיביין מלווים מספר רב של לקוחות יד ביד בדיוק למטרה זו.
נוכל להקים לך את האתר האופטימאלי עבורך בעלות שתתאים לך, לעזור לך בקידום וללות אותך בכל שלב בדרך.

ליצירת קשר דיביין אתרים 

מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דברו איתנו

צרו איתנו קשר

יש לכם שאלה, רוצים לשמוע עוד פרטים? משהו לא היה ברור? אל תהססו – השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם!

שלחו לנו הודעה

ברשתות החברתיות