בלוג המומחים של WPWIZ

התוספים הטובים ביותר בוורדפרס לשיפור השירות ללקוחות שלך!

התוספים הטובים ביותר בוורדפרס לשיפור השירות ללקוחות שלך!

שרות לקוחות הינה נישה חשובה מאוד לכל עסק.
חשוב ליצור אצל הלקוחות חוויה טובה – שיקבלו תמיכה מקצועית שתיתן מענה איכותי לבעיה שלהם ושיהיה להם קל להגיע אלינו בקלות.
בנוסף לעובדה שנקבל לקוחות מרוצים וכך המוניטין שלנו יעלה, סביר גם שישובו כלקוחות חוזרים ושיהיה להם קל יותר לרכוש מאיתנו מוצרים או שרותים נוספים, כי הם יסמכו עלינו.

במאמר זה נכיר מספר שיטות שיעלו אותך ליגה בנושא שרות הלקוחות כמו : צ'ט בזמן אמת, תמיכת כרטיס, ותשובות לשאלות נפוצות בשאלות ותשובות.

ניתן לשלב שיפורי שירות לקוחות אלה בוורדפרס באמצעות תוספים. למעשה, יש לא מעט אפשרויות וכדי לעזור לך לבחור נציג בפניך כמה תוספי שרות לקוחות שנבדקו ונחשבים לחלק מהאפשרויות הטובות ביותר.

מה עושה מערכת שירות לקוחות טובה ומה האלמנטים שכדאי שיהיו בה ?

 

  • דוא"ל – הדואר האלקטרוני הוא קל לשימוש ומערכת טובה לתת למשתמשים תגובה עם מספר כרטיס וכך הם יודעים שהם בטיפול.
  • צ'אט – תיבה קטנה קופצת שבו משתמשים יכולים לדבר איתך באמצעות טקסט, אודיו, או אפילו וידאו.
  • שאלות נפוצות – דף עם שאלות נפוצות היא דרך מצוינת לאפשר למשתמשים לעזור לעצמם לקבלת מידע. משתמשים רבים מעדיפים לחפש את פתרון בעצמם לפני שהם פונים לקבלת שירות.
  • כרטיסים – מערכת טובה יספק כרטיס זה ניתן למעקב. הוא יכלול מספר, מידע של המשתמש, את הבעיה, והפתרון.
  • טלפון לספק, כך שמשתמש יכול להתקשר לתמיכה מספר הטלפון שלך.

חלק מהמערכות מספקות חלק מתכונות ואחרות מספקות חבילה מלאה. מערכות טובות תספק אופן אינטואיטיבי לעקוב ולנהל את מאמצי התמיכה שלך.
הרעיון שההתנהלות תהיה קלה ללקוח, אבל חשוב שזה ינוהל בקלות גם מהצד שלך.

כעת נעבור ונכיר את התוספים המומלצים :

Zendesk

חבילת שירות המספקת תמיכה ללקוחות ע"י מערכת כרטוס, בשירות עצמי, ואוסף נתונים כדי לעזור לבנות פעילות לקוחות.
תוסף זה יהיה להתחבר לך Zendesk מנוי תמיכה ולורדפרס.
עצמי, ואוסף נתונים כדי לעזור לבנות פעילות לקוחות. תוסף זה יהיה להתחבר לך Zendesk מנוי תמיכה ולורדפרס.
זה נותן לך כפתור, כך שתוכל להפוך את התגובות בבלוג שלך לכרטיסי Zendesk. זה מוסיף כרטיסייה שתאפשר למשתמשים לחפש את בסיס הידע, לשוחח איתך (או סוכן), ולשלוח כרטיס. זה נותן לך לוח מחוונים שבו אתה יכול לראות את כל הכרטיסים וההערות.

התוסף הוא חינמי, עובד נהדר, וקל לשימוש, אבל אתה צריך שיהיה מנוי ל Zendesk. מנוי מספק הרבה תכונות מחלקת תמיכה חזקות.
מחירים למנוי נע מ -1 $ לחודש 195 $ לחודש. 59 $ לחודש הוא הפופולרי ביותר.

FAQ & Knowledge Base Plugin

תוסף זה הוא חינמי אבל מחייב חשבון Casengo ללא עלות. הוא מאפשר לך להוסיף שאלות נפוצות חופשיות ובסיס ידע לאתר שלך. ניתן ליצור מאמרים רבים ללא הגבלה והם יכולים לקבל כמה שיותר פרטים כמו שאתה רוצה.
ברגע שאתה מתקין אותו, תועבר לאתר האינטרנט של Casengo שבו אתה יכול ליצור חשבון חינם ולהגדיר את סוגי התמיכה שאתה רוצה להציע.
לאחר מכן תוכל קלט Casengo URL החופשית שלך ולקבל את דף שאלות נפוצות שלך התחיל. אתה יוצר דף לשאלות הנפוצות שלך וכותרת הדף שלה קלט. Casengo תציב שורת חיפוש ומאמרים העליונים בעמוד. ניתן גם להגדיר הסגנונות שלך או להשתמש ב- CSS מותאם אישית.

 

הדף נראה נקי ומפריד את המידע בצורה יפה. ניתן להוסיף קטגוריות ומאמרים מאתר הניהול של Casengo.  תוסף קל לשימוש ומשתלב יפה עם האתר שלך. במידה ותרצה להרחיב אותו לשירות מלא תוכל לשדרג מתי שתבחר.

Casengo Live Chat Support

תוסף שכולל מגוון אפשרויות. מאפשר לך להתמודד עם שאלות מצ'אט, דוא"ל, פייסבוק, טוויטר והכל ישירות מהאתר שלך. גם כאן נדרש ממך ליצור חשבון ב- Casengo ללא עלות. התוסף נותן לך תיבת צ'אט הכוללת אפשרות למבקרים להזין כתובת דוא"ל שלהם אם הם לא רוצים לחכות לצ'אט בזמן האמת.

ניתן להתאים אישית את חלון הצ'אט על ידי שינוי צבע ערכת הנושא, גודל יישומון ומיקומו ולהוסיף תג מותאם אישית.

 

אתה גם יכול לשנות את הודעת המערכת, להפוך אותו לחלון צף, לשנות את מה שהולך מידע בצורת prechat, איזה מידע עובר באזור הצ'אט, ואיזה מידע עובר בטקסט נכי prechat.

ישנם שלוש תוכניות (מחירים בלירות בריטיות). חינם נותן לך 3 משתמשים, צ'אט, ושיחות 30. בסיסי הוא 9 פאונד לחודש ונותן לך 3 משתמשים, צ'אט, דוא"ל, מדיה חברתית, ו- 100 שיחות. פרמיה היא 29 פאונד ונותנת לך משתמשים בלתי מוגבלים, ללא הגבלת שיחות, ומוסיפה מספר תיבות דואר וריבוי שפות.

Q and A Focus Plus FAQ

 

תוסף המאפשר לך ליצור מספר בלתי מוגבל של שאלות נפוצות ולהכניס אותם לתוך ההודעות או הדפים עם shortcodes. אתה יכול ליצור אותם, לסווג אותם, ולסדר מחדש אותם. הוא משתמש בסוגי הודעה מותאמים אישית ופוסט תמיכת תגים.

לאחר ההתקנה, באפשרותך ליצור דף בית שאלות נפוצות על ידי לחיצה על כפתור במסך האפשרויות. זה כולל גם יישומון שאלות נפוצות שאתה יכול לגרור ולשחרר על סרגל הצד שלך. יישומון יציג את השאלות הנפוצות ביותר. אתה יכול לבחור את מספר השאלות הנפוצות להצגה. התוסף כולל תיעוד מלא לצעדך דרך יצירת דף שאלות נפוצות שלך ובאמצעות shortcodes ויישומון.

קל לשימוש ובעל הגדרות ופונקציונליות נוספות לתוסף בחינם.

WP Support Plus Responsive Ticket System

 

אחד זה מוסיף מערכת כרטוס שבו משתמשים יכולים לשלוח כרטיס כדי לקבל תמיכה. המשתמשים יכולים להגדיר את המצב, עדיפות, וקטגוריה של כל כרטיס. ניתן להגיש כרטיסים דרך פנל הניהול או דרך הממשק. הם יכולים לצרף קבצים לכרטיסים ולדואר אלקטרוני.

 

זה מוסיף לוח מחוונים נחמדים זה אינטואיטיבי לשימוש. לוח המחוונים מראה לך את הכרטיסים שלהם יחד עם הנושא, מעמד, שבו הוגש, וכו ' אתה יכול ללחוץ על כל כרטיס להתמודד עם זה. ניתן גם למיין את הכרטיסים לפי מצב, סוג, קטגוריה, ועדיפות. יש תכונת חיפוש כך שאתה יכול לחפש דרכם כדי לראות את ההיסטוריה או למצוא משהו ספציפי. ואתה יכול ליצור צורת כרטיס לוח מחוונים זה אם ברצונך ליצור אותו בעצמך. יש גם כרטיסייה לסוכנים שבו אתה יכול להגדיר את חתימתו של הסוכן.

אתה יוצר את דף התמיכה על-ידי בחירה בדף או הודעה מרשימה נפתחת ולאחר מכן הצבת קוד קצר בדף זה או בדואר. זה גם ייתן לך כפתור תמיכה שיופיע באתר שלך. אתה יכול לבחור את מיקומו מרשימה של אפשרויות. זה יוסיף CAPTCHA כדי למנוע דואר זבל ואתה תקבל את הכרטיס בפנל הניהול וכדואר אלקטרוני.

תוסף זה הוא קל לשימוש. וכדי לקבל את השימוש הטוב ביותר של התוסף הזה אתה רוצה ProEdition עבור $ 19. זה מוסיף עריכת HTML של כרטיסים. משתמשים יכולים גם לשלוח כרטיס דרך פייסבוק. זה גם מאפשר לשיחות סקייפ וצ'אט סקייפ. בנוסף, תוסף זה ייתן לך נתונים סטטיסטיים, שדות מותאמים אישית, תפקיד ממונה לנהל כרטיסים וסוכנים, ועוד.

WP Support Plus Responsive Ticket System

 

אחד זה מוסיף מערכת כרטוס שבו משתמשים יכולים לשלוח כרטיס כדי לקבל תמיכה. המשתמשים יכולים להגדיר את המצב, עדיפות, וקטגוריה של כל כרטיס. ניתן להגיש כרטיסים דרך פנל הניהול או דרך הממשק. הם יכולים לצרף קבצים לכרטיסים ולדואר אלקטרוני.

 

זה מוסיף לוח מחוונים נחמדים זה אינטואיטיבי לשימוש. לוח המחוונים מראה לך את הכרטיסים שלהם יחד עם הנושא, מעמד, שבו הוגש, וכו ' אתה יכול ללחוץ על כל כרטיס להתמודד עם זה. ניתן גם למיין את הכרטיסים לפי מצב, סוג, קטגוריה, ועדיפות. יש תכונת חיפוש כך שאתה יכול לחפש דרכם כדי לראות את ההיסטוריה או למצוא משהו ספציפי. ואתה יכול ליצור צורת כרטיס לוח מחוונים זה אם ברצונך ליצור אותו בעצמך. יש גם כרטיסייה לסוכנים שבו אתה יכול להגדיר את חתימתו של הסוכן.

אתה יוצר את דף התמיכה על-ידי בחירה בדף או הודעה מרשימה נפתחת ולאחר מכן הצבת קוד קצר בדף זה או בדואר. זה גם ייתן לך כפתור תמיכה שיופיע באתר שלך. אתה יכול לבחור את מיקומו מרשימה של אפשרויות. זה יוסיף CAPTCHA כדי למנוע דואר זבל ואתה תקבל את הכרטיס בפנל הניהול וכדואר אלקטרוני.

תוסף זה הוא קל לשימוש. וכדי לקבל את השימוש הטוב ביותר של התוסף הזה אתה רוצה ProEdition עבור $ 19. זה מוסיף עריכת HTML של כרטיסים. משתמשים יכולים גם לשלוח כרטיס דרך פייסבוק. זה גם מאפשר לשיחות סקייפ וצ'אט סקייפ. בנוסף, תוסף זה ייתן לך נתונים סטטיסטיים, שדות מותאמים אישית, תפקיד ממונה לנהל כרטיסים וסוכנים, ועוד.

ActiveHelper LiveHelp Live Chat

תוסף עשיר בתכונות שאומר עסק. זה להרחבה, כך זה עובד נהדר עבור כל עסק בגודל.זה מוסיף צ'ט בזמן אמת שניתן לענות מכל מערכת, כולל התקנים ניידים. יש לה תור צ'אט ומאפשר לך להעביר שיחות לסוכנים אחרים. אתה יכול להיות מפעילים בלתי מוגבלים, מחלקות, ותחומים. אתה יכול אפילו למתג מחדש הצ'אט שלך אם אתה רוצה. היא כוללת סוכן לצ'אט סוכן, סוכן תזמון, צ'אט מרובה, שמירה אוטומטית תמלילים, הודעות לא מקוונות, והרבה יותר.

מאפשר לך לעקוב אחר האתר שלך בזמן אמת ונותן לך סטטיסטיקת על המבקרים שלך, מאיפה הם באו, באילו מילות מפתח הם התשמשו כדי למצוא אותך, את היסטורית הניווט שלהם, הדפוסים שלהם, שיחות, וסוכני שירות. זה גם מראה לך מפה המבוססת על המיקום הגיאוגרפי שלהם.

 

הוא כולל לוח מחוונים שבו אתה יכול לראות את כל המידע ולהתאים הגדרות רבות. ניתן לחפש לפי תאריך ולייצא הכל כקבצי CSV.
זהו אחד מתוספי תמיכת לקוחות להתאמה אישית ביותר שראיתי.

כדי להשתמש בו אתה צריך להוסיף ולהפעיל את התחום שלך (כמה שאתה רוצה). ואז אתה נכנס להגדרות ולהוסיף, שם אתר כתובת האתר, וכו ' הוא מספק יישומון כי אתה יכול להתאים ויש לו כדי להציג את החלון באחד מכמה מקומות.

ההגדרות עצמם לא כל כך אינטואיטיביות לתפעול אבל ברגע שאתה מבין, זה לא קשה לשימוש. ההתקנה לוקחת יחסית זמן ארוך לעומת השאר.

תוסף פרמיה מגיע עם תקופת ניסיון ללא תשלום 30 יום, כך יכול לנסות לפני שאתה קונה. רישיון לכל החיים עולה 79.95 $ עם תמיכה סטנדרטית ו$ 99.95 עם תמיכה משופרת. שניהם כוללים את אותן תכונות.

Zopim Live Chat

 

אחד זה משתמש במשהו שנקרא מפטפטים פרו-אקטיביים. אתה יכול להגדיר את זה כדי לספק הערות כתובות מראש, או שאתה יכול לשוחח בזמן אמת. יש לו טונות של תכונות.

 

ראשית אתה צריך ליצור חשבון Zopim חופשי ולאחר מכן לקשר התוסף וורדפרס שלך לחשבון שלך.לאחר מכן, תוכל לעדכן את יישומון שלך עם קוד אופציונאלי, אם אתה רוצה. לאחר שהחשבון שלך מקושר תוכל לראות את תיבת הדואר אלקטרוני ההודעה תופיע בפינה הימנית התחתונה של האתר שלך.

 

משתמשים יכולים ללחוץ עליו והתחילו לשוחח. אם אתה לא באינטרנט הם יכולים לשלוח לך דואר אלקטרוני במקום. הם יכולים להיכנס עם פייסבוק או Google+.

 

כל העדכונים וההגדרות נעשים בלוח המחוונים. כאן אתה יכול לנהל את המבקרים, לראות את ההיסטוריה וניתוח, ניהול סוכנים ומחלקות, גורמי סט, להגדיר קיצורי דרך, לאסור מבקרים, לקרוא את קבצי עזרה, והרבה יותר.

תוסף זה הוא קל לשימוש ויש לו הרבה תכונות נחמדים. אני מצאתי את זה כדי להיות אחד הקל ביותר להתקנה ולשימוש. אני לא יכול להמליץ על זה מספיק. זה אחד המועדפים שלי.

יש 3 חבילות לשירות זה ויש להם תכונות רבות מדי לרשימה. חבילת לייט היא ללא תשלום ומאפשרת לך סוכן 1, עם 1 צ'אט במקביל, והיסטוריית צ'אט 14 יום. זה אינו כולל גורמים, מחלקות, או התאמה אישית יישומון. החבילה בסיסית היא 11.20 $ לסוכן לחודש ומאפשרת לך שיחות ללא הגבלה, 2 גורמים, 2 מחלקות, והתאמה אישית יישומון מלאה. החבילה מתקדמות היא 20 $ לחודש לסוכן ויש גורמים בלתי מוגבלים ומחלקות, ניתוח, ניתוח צ'אט וסוכן, ושעות של הודעת פעולה.

ClickDesk Live Support

 

תוסף זה משלב מגוון כלים לשירות לקוחות. הוא כולל צ'אט חי, help desk, צ'אט קולי, וסרגל כלים חברתיים. סוכנים יכולים לענות על צ'אטים חיים באמצעות פנל סוכן מקוון, Google Talk, או סקייפ. עובד יפה בנייד.
It’s mobile friendly. You can customize it to your heart’s content with themes, HTML, CSS, positons, effects, etc. You can even white label it.

לאחר ההתקנה תצטרך ליצור חשבון בClickDesk ללא עלות.
לאחר השלמת הרישום לחשבון וחיבור לאתר האינטרנט שלך המבקרים כבר יוכלו לראות ולהשתמש בחלון.

 

ההודעה שהמבקר יכתוב יופיע בלוח המחוונים כצ'ט בזמן אמת. הם יתבקשו להזין שם ודואר אלקטרוני שלהם. מידע זה יופיע בצ'אט על לוח המחוונים יחד עם מפה של המיקום הגיאוגרפי, IP, הדפדפן, ונתיב המבקר שלהם.
מבקרים יוכלו לבחור אם להשתמש באאודיו, וידאו, טלפון, או דוא"ל. הם יוכלו לקבל גם תמליל של השיחה שנעשתה ולדרג אותה.

זה אחד התוספים הקלים ביותר לשימוש וגם האלגנטי ביותר. כמות המידע והכלים שהוא מציע היא מדהימה.

ישנן מספר גרסאות לשרות:
הראשון הוא חינם מיועד לסוכן אחד, כולל כרטוס, HD וצ'אט קולי.
השני עולה 16.99 $ הכולל שיחות ללא הגבלה, Gtalk IM, התאמה אישית לישומון, העברה וקבוצות, 99.99% מזמן צ'אט, ואבטחת SSL .
הבא הוא Pro ב 21.99 $ הכולל שיחות ועידה בצ'אט, שילוב CRM, צ'אט וידאו, דיווחים והיסטוריה.

לכתבה המלאה
מאמר מקורי נכתב ע"י Brenda Barron
Article thumbnail image by Monkik / shutterstock.com 

 

פנו אלינו להדרכה מיקצועית לבניית אתר בוורדפרס-online

מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דברו איתנו

צרו איתנו קשר

יש לכם שאלה, רוצים לשמוע עוד פרטים? משהו לא היה ברור? אל תהססו – השאירו פרטים ונציג מומחה יחזור אליכם בהקדם!

שלחו לנו הודעה

ברשתות החברתיות